تعمير یخچال ساید بای ساید بوش آبسال

یخچال یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین لوازم برقی منزل است که باتوجه به کاربرد آن در انواع محتلف دوقلو، ساید بای ساید و .. و انواع برندها در تمام منازل وجود دارد. کار تعمیرات لوازم برقی و خانگی خصوصا یخچال ممکن است دشوار به نظر برسد، اما یک تعمیرکار متخصص می‌تواند به راحتی از عهده‌ی تعمیر انواع لوازم برقی خانگی مانند تعمیر یخچال آبسال، که یکی از پر تقاضاترین درخواست های تعمیرات است،بربیاید و علاوه بر حل کردن مشکل، عمر مفید دستگاه را نیز افزایش دهد.

تعمير یخچال ساید بای ساید سامسونگ

امروزه شما شاهد ورود یخچال هایی در انواع مختلف به بازار هستید. یخچال های دوتیکه ی بالا و پایین، دوقلو، دور این دور، ساید بای ساید، فرنچ و … . با عرضه ی هر مدل جدیدی از یک قابلیت پیشرفته در یخچال خود برخوردار خواهید شد. به عنوان مثال: در یخچال های مدل قدیمی برای تهیه ی یخ؛ باید آب را در قالب های مکعبی شکل ریخته و در فریزر قرار دهید. اما به مرور یخچال هایی با داشتن یخساز و قابلیت یخسازی اتوماتیک به بازار وارد شد، که تنها با فشردن یک کلید از صفحه نمایش می توانید یخ دریافت کنید.

همانطور که می دانید سیستم این یخچال ها کمی متفاوت تر از مدل های قدیمی می باشد. در نتیجه چنانچه با مشکلی برخورد کردید؛ ابتدا به دفترچه راهنمای آن مراجعه نمایید. در صورتیکه مشکل جدی تر از آنچه تصور می کنید باشد، بدون دستکاری های خودسرانه و دانش فنی با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید آبسال تماس بگیرید. در ابتدای امر کارشناسان ما سعی دارند تا با مشاوره ی تلفنی و راهنمایی های غیر حضوری مشکل را برطرف نمایند. در صورت نیاز با تکمیل فرم مشخصات و تعمیر در محل، در کوتاه ترین زمان به آدرس شما آمده و به حل مشکل می پردازند.

تعمیر یخچال ساید بای ساید توسط تکنسین حرفه ای

با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در درست شدن آن و عدم امکان جابجایی، تمامی تعمیرکاران یخچال‌ فریزر ما تعمیر ساید بای ساید را به‌صورت ۱۰۰% در منزل شما انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت که علاوه بر عیب یابی فوری یخچال در محل، از خدمات سرویس دوره ای یخچال فریزر به صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

برای پرداخت کم تر هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه عیب یابی یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود.

در صورتی که به تعویض قطعات نیاز داشته باشد از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده می شود،تا برای بالا بردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن به قطعات دیگر یخچال جلوگیری شود.

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ساید بای ساید

به همین دلیل ما در نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ساید بای ساید توانسته ایم تیم هایی با متخصصان ماهر تشکیل دهیم تا خدماتی با کیفیت به شما مشتریان ارائه دهند و برای اطمینان از خدماتی که انجام شده، دستگاه تعمیر شده به مدت ۱ سال گارانتی می شود تا مشتریان بتوانند به ما اعتماد کنند.

برای راحتی مشتریان عزیز و سرعت بخشیدن به کارها، مراکز متعددی در تمامی نقاط تهران آماده به کار هستند با اولین تماس شما با نزدیکترین متخصص هماهنگ شده و در کوتاه ترین زمان سرویس و عیب یابی دستگاه شما به اتمام رسیده است.

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ساید بای ساید ما با داشتن ۳۰ سال سابقه درخشان، همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان عزیز دریافت میکند.

چکاب و سرویس سالانه ساید بای ساید آبسال

مانند هر وسیله برقی دیگری ، یخچال های ساید بای ساید نیز پس از گذشت زمان و کار کردن ، ممکن است دچار خرابی های کوچک و بزرگ و یا حتی فرسودگی شوند. برخی از این مشکلات در ابتدای ایجاد خلل بزرگی در کارکرد یخچال ایجاد نکرده و در نتیجه تشخیص داده نمی شوند. اما ممکن است با گذشت زمان و حتی به صورت ناگهانی باعث خرابی و ایجاد مشکل در عمل کرد وسیله برقی به این مهمی شوند.

برای جلوگیری از این موارد و صرف هزینه های بالا ، توصیه می شود وسیله خود را مخصوصا یخچال که می توان گفت مهم ترین قسمت آشپزخانه است ، به صورت مرتب  سرویس کنید. بهترین زمان برای سرویس مخصوصا پس از گذشت چند سال استفاده از وسیله ، به مدت هر ۱۲ ماه یک بار می باشد.

معمولا در چک آب و سرویس سالانه کندانسور شست و شو داده می شود ، موتور به طور کامل بررسی و چکاب می شود. فن ها ، برد الکترونیکی ، سنسور ، المنیت و قطعات مهم  دیگر یخچال همگی بررسی شده و در صورت وجود مشکل  به تعمیر یخچال ساید بای ساید  پرداخته می شود.

چکاب و سرویس سالانه ساید بای ساید سامسونگ

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آبسال

نمایندگی تعمیرات ساید آبسال بخشی از خدمات پس از فروش این کمپانی میباشد که به منزله رفاه حال مشتریان خود سیستم ارائه خدمات در منزل نیز به آن اضافه شده است. همچنین حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب، موجب ارائه خدماتی تخصصی و متناسب با سطح نیاز کاربران در این مرکز شده و کاربران می توانند خدمات مربوط به نصب و گارانتی محصولات و نیز مشاوره های پس از فروش این محصولات را دریافت نمایند. ما نیز خوشحالیم که عضوی از این خانواده هستیم.

سوال متداول شما از نمایندگی آبسال

عیب یابی و سرویس ساید بای ساید آبسال چگونه انجام میشود؟

  1. درخواست نصب، سرویس یا تعمیرات ساید بوش به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت می شود.
  2. کارشناس ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن شما، درخواست را به نزدیکترین تعمیرکار واجد شرایط ارسال می کند.
  3. در همان روز تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس گرفته و در زمان مورد نظر شما جهت عیب یابی و رفع اشکال به محل مراجعه می نماید.
  4. پس از انجام کار و رفع مشکل هزینه از شما دریافت می شود.

در زمان سرویس ساید توسط سرویس کار بوش تمامی لوله ها و اتصالات موتور و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها را چک کرده و در صورت نیاز ترمیم می کنند، نوار دور درب و لولا ها و … را بررسی می کنند تا خاصیت خود را از دست نداده باشند و برودت از لای درب نشت نکند، صدا و میزان لرزش موتور در هنگام کار مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *