تعمیر پکیج دیواری آبسال

تعمیرات پکیج دیواری به صورت اصولی و تخصصی توسط مجموعه تعمیر پرشین انجام می گیرد. پکیج دیواری یکی از سیستم های گرمایشی است که جایگزین موتورخانه ها شده و این پکیج ها در نوع دیواری می باشند البته پکیج ها در نوع زمینی هم وجود دارند که استفاده از پکیج دیواری رایج تر میباشد. در گذشته برای گرمایش منازل با شوفاژ و رادیاتور نیاز به موتورخانه بود که موتورخانه مشکلاتی از جمله هزینه های بالا و اختصاص دادن مکان جداگانه داشته اما امروزه استفاده از پکیج دیواری بسیار رواج پیدا کرده و به منظور ایجاد سیستم گرمایشی از آن بهره می بریم.

تعمیر پکیج دیواری سامسونگ

پکیج دیواری همانند انواع سیستم های گرمایشی برای گرم کردن آب نیاز به منبعی دارد که بتواند سوخت خود را از آن تامین نمایند و پکیج های جدید دارای منبع سوخت گاز و برق می باشند. این پکیج ها کم مصرف بوده و به همین جهت کاربرد گسترده ای دارند. در صورتی که پکیج دیواری با مشکلی روبرو شود به دلیل تخصصی بودن این سیستم نیاز به دریافت خدمات تعمیرات پکیج خواهید داشت بنابراین می توانید از تعمیر پکیج دیواری در محل و سرویس پکیج دیواری بهره ببرید.

اهمیت تعمیرات پکیج آبسال

باید بدانید که هر پکیجی از جمله پکیج آبسال با گذشت زمان درگیر فرسودگی و استهلاک خواهد شد و در قطعات و اجزای آن گرفتگی دیده می شود. به همین دلیل است که نیاز به تعمیر پکیج آبسال یک امر طبیعی و عادی است. اما کاربر می تواند با کاربری درست و اصولی این نیاز را به حداقل برساند و تنها در سرویس های دوره ای و منظم محدود کند.

در سرویس های سالیانه که توسط تکنسین ها انجام می شود، تمام اجزاء پکیج بررسی می شود و چنانچه احتیاج به پاکیزه کردن و تعویض قطعات و یا انجام تعمیرات باشد، به موقع و قبل از اینکه ایراد و اختلال شدید شود، انجام خواهد شد. یادآوری می کنیم که در فصل زمستان به علت استفاده بیشتر از پکیج و فشار بیشتری که به پکیج وارد می شود، احتمال رویارویی با مشکلات و اختلالات بیشتر است. همواره توصیه می کنیم که برای بررسی و تعمیر پکیج آبسال و برای جلوگیری از خرابی ها و اطمینان خاطر از عملکرد صحیح پکیج از یک مرکز معتبر و متخصص کمک بخواهید.

نحوه تعمیر پکیج دیواری آبسال

برای تعمیر پکیج آبسال لازم است تمام اجزای این دستگاه به شدت مورد بررسی قرار بگیرید و با ریشه یابی و عیب یابی دقیق، مراحل تعمیر و ترمیم آغاز شود. فی المثل بسیار دیده شده که ترموکوبل به مرور زمان و به دلیل گرفتگی و کثیف شدن کارکرد خود را از دست می دهد و در مواقع اضطرار گاز را قطع نمی کند.

گاهی تعمیرکار در مسیر تعمیر پکیج آبسال به این نتیجه می رسد که نشتی مخزن پکیج قابل تعمیر نیست یا هزینه تعمیر به صرفه نیست. در این صورت تعویض مخزن تنها راه چاره است. با این حال تشخیص این موارد فقط و فقط بر عهده تعمیرکار و تکنسین مربوطه است.

خدمات تخصصی تعمیر پکیج آبسال

اقداماتی همچون عیب یابی پکیج، تعمیر برد، تعویض برد آسیب دیده، تعمیر ترموستات، تعمیرات تخصصی مبدل، تعمیر و تعویض ویستور، ترمیم سنسورها، تعمیر ترمیستور، تعمیر و تعویض فلوسوئیچ، تعمیر شیر پرکن و ترمیم و تعویض کلیه قطعات پکیج، رفع مشکلات فیلتر پکیج، تنظیم دما، سرویس های دوره ای، بررسی و رفع ارورها و کدهای خطا و …، از جمله مهم ترین خدمات تعمیر پکیج آبسال به شمار می روند. گفتنی است خدمات ارائه شده بر حسب مورد تعمیراتی دارای ضمانت نامه معتبر هستند و می توانید در بازه زمانی تعیین شده، هر نوع مشکل یا ایراد احتمالی را پیگیری نمایید.

تعمیر برد پکیج آبسال

همانطور که می دانید برد قطعه ای بسیار مهم در دستگاه های الکتریکی است که فرمان های اجرایی مختلف را به سایر قطعات می رساند. این قطعه در پکیج هم وجود دارد و اگر درست کار نکند، مشکلاتی همچون خاموش شدن ناگهانی را در دستگاه ایجاد می کند. حتی ممکن است سیستم به طور کلی روشن نشود و یا خاموش شده و دیگر روشن نشود. تعمیر برد پکیج بوش به این ترتیب است که اول قطعات معیوب برد شناسایی شده و تعویض می گردند. اگر مشکل با این کار حل نشد یا شدت آسیب دیدگی برد بالا بود، این قطعه تعویض می گردد.

تعمیر ترموستات پکیج دیواری آبسال

گاهی برای تعمیرات پکیج بوش، باید ترموستات آن را ترمیم و یا تعویض کرد. خرابی ترموستات باعث می شود که جریان به درستی از کنتاکت های این قطعه عبور نکند و مشکلاتی در روند کاری پکیج ایجاد شود. شما می توانید خودتان ترموستات را عیب یابی کرده و متوجه خرابی این قطعه شوید.

برای این کار، وقتی پکیج روشن است، یکی از سیم های آن را جدا کنید و بیرون بیاورید. حالت نرمال این است که پکیج با انجام این کار خاموش شود. در غیر این صورت، ترموستات پکیج شما دچار مشکل شده و باید در اولین فرصت به صورت تخصصی بررسی و ترمیم شود. حتی گاهی امکان تعمیر ترموستات پکیج دیواری سامسونگ وجود نداشته و راهی جز تعویض آن نیست.

تعمیر شمعک پکیج آبسال

یکی از مراحل تعمیر پکیج آبسال ترمیم شمعک است. اگر دستگاه به حالت انفجاری روشن شده و یا اصلا روشن نمی شود، احتمالا شمعک آن دچار آسیب دیدگی شده و نیاز به ترمیم یا تعویض دارد. تعمیر شمعک پکیج آبسال کار سختی نیست اما بهتر است این کار توسط تکنسین های حرفه ای انجام شود تا این قطعه آسیب بیشتری نبیند. البته گاهی شمعک به حدی آسیب دیده که عملا قابل تعمیر نیست. در این صورت با نصب یک شمعک جدید، می توان مشکلات پکیج را برطرف کرد.

تعمیر شمعک پکیج سامسونگ

تعمیر و یا تعویض سنسور های پکیج های آبسال

سنسورهای پکیج اهمیت زیادی در نوع عملکرد این دستگاه دارند. این قطعات بعضا بر اثر اتفاقاتی همچون نوسان برق یا آلودگی از کار می افتند. در این صورت مشکلاتی در نحوه کار پکیج ایجاد می شود و ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض سنسورهای پکیج آبسال باشد.

تشخیص این که سنسور نیاز به تعویض دارد و یا قابل ترمیم است، بر عهده تکنسین هایی است که در این زمینه تجربه کافی دارند. اولویت همکاران ما در نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج آبسال بر این است که سنسورها را ترمیم کنند. اما در صورت نیاز به تعویض، تنها از قطعات اصل و اورجینال برای این منظور استفاده می کنند.

هزینه تعمیرات پکیج آبسال چقدر است؟

واقعیت این است که هزینه تعمیرات پکیج آبسال و هر برند دیگری، کاملا بستگی به آسیب دستگاه و شدت خرابی قطعات آن دارد. اگر قطعات آسیب دیده به راحتی قابل ترمیم بوده و نیازی به تعویض آنها نباشد، تعمیرات پکیج دیواری بوش هزینه چندانی برای شما به همراه ندارد.

اما در صورت نیاز به تعویض قطعات، محاسبه هزینه کمی متفاوت است. برخی از قطعات قیمت بالایی دارند و علاوه بر هزینه خود قطعه، هزینه تعویض نیز همراه آنها محاسبه می شود. از طرفی به دلیل استفاده از قطعات اورجینال در نمایندگی مجاز آبسال، هزینه قطعه اصلی و شرکتی از مشتری دریافت می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *