تعمیر جاروبرقی آبسال

از میان تمامی لوازم خانگی تاثیر جاروبرقی در راحتی و سرعت عمل بخشیدن به کار های خانه غیر قابل انکار است. این وسیله ی کوچک و قابل حمل آن چنان با سهولت در کاربردش از وقت و خستگی های ناشی از جارو کشیدن با جاروهای دستی کم کرده است؛ که تصور تمیز کردن و جارو کشیدن مکانی بدون جاروبرقی طاقت فرسا به نظر می آید. البته که تصور بی جایی نیست. اما ممکن است در بازه ای از زمان که شما نیاز شدیدی به جاروبرقی دارید؛ با فشردن کلید استارت، جاروبرقی روشن نشود. یا مشکلات دیگری از جمله سر و صداهای زیاد و غیر عادی و غیره. در این زمان شما به یک کارشناس تعمیر جاروبرقی آبسال نیاز پیدا خواهید کرد.

تعمیر جارو برقی سامسونگ

مشکلات جاروبرقی در اکثر مواقع کارخانه ای نبوده و به دلیل استفاده ی نادرست و تحت فشار قرار دادن دستگاه به وجود آید. یا نزدیک شدن جاروبرقی به پایان عمر مفیدش. اما در هر صورت نمایندگی تعمیر جاروبرقی آبسال در تهران، پذیرای رفع تمامی مشکلات دستگاه شما تحت پشتیبانی با ضمانت شش ماهه می باشد. آمادگی پذیرش این مسئولیت به دلیل دارا بودن متخصصان با تجربه و کار بلد جاروبرقی در این مرکز می باشد؛ که با فراگیری دوره های متعدد آمورشی به تمام نقاط این دستگاه مسلط بوده و باری دیگر طعم استفاده ی جاروبرقی با کیفیت اولیه را به شما خواهند چشاند. برای ثبت درخواست تعمیر در محل می توانید با ما تماس بگیرید.

مرکز تخصصی تعمير جاروبرقی آبسال

خدمات ارائه شده در مرکز تعمير جاروبرقي آبسال منحصر به اشکالی خاص نيست و تعمير تمامی عيوب مرتبط با اين دستگاه را در شامل مي گردد. هدف نهایی مرکز تعمير جاروبرقی آبسال ترميم و تعمير قطعات معيوب اين دستگاه است؛ از اين‌رو حدالامکان از تعويض قطعات اورجينالِ جاروبرقی خودداری می گردد تا دستگاه کيفيت اوليه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

در صورتی که ميزان نقص دستگاه بالا بوده و نياز به تعويض برخی قطعات باشد، به شما اين اطمينان را می‌دهيم که قطعات جايگزين شده در مرکز تعمير جاروبرقی بوش، اورجینال و از بالاترين سطح کيفی برخوردار باشند. تعميرات جاروبرقی بوش در صورتی که به دست کارشناسان اين حيطه و با استفاده از تجهيزات تخصصی اين کار انجام پذيرد، می‌تواند کيفيت اوليه اين محصول را بازيابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با يک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

 عیب یابی و رفع عیب های جاروبرقی آبسال

به نقل متخصصان نمايندگی تعمير جاروبرقی آبسال در تهران، هنگامی که با افراد با نمايندگی تعميرات جاروبرقی آبسال تماس می گيرند از چندين مشکل رايج جاروبرقی آبسال سخن می گويند.

مشکلات جاروبرقی بدون دليل نمی باشد که بيشتر اين مشکلات به گفته ی متخصصان نمايندگی تعمير جاروبرقی آبسال تهران به دليل اشتباه نادرست مردم صورت می گيرد و فقط درصد کمی از آن مربوط به مشکلات شرکتی جاروبرقی می باشد.

اين عيب ها گاها جزئی بوده و با چندين ترفند ساده می توان آنها را حل کرد اما برخی از عيب ها قابل حل توسط فرد غيرفنی نمی باشد و در واقع بايد با نمايندگی تعميرات جاروبرقی آبسال در محل تماس بگيريد تا متخصصان نمايندگی تعميرات جاروبرقی آبسال در تهران به تعمير اين مشکلات بپردازند.

مشکلات و عيب های رايج جاروبرقی آبسال شامل موارد زير می باشد:

جاروبرقی مکش ضعیفی دارد و یا مکش ندارد

گاهی به این مشکل برمیخورید که حین جارو کشیدن، جاروبرقی مکش ندارد. هنگامی که برس جاروبرقی را بر روی سطوح می کشید نوعی صدای خفگی از جاروبرقی شنیده می شود. دلیل مکش نکردن جاروبرقی می تواند به دلیل پر بودن کیسه ی جاروبرقی، گیر کردن اشیاء در خرطوم و اتصالات جاروبرقی بوش و یا مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی باشد. از دیگر دلایل مهمی که باعث کاهش مکش جاروبرقی بوش می شود، آسیب دیدن موتور جاروبرقی می باشد. این اتفاق به دلیل ورود گرد و خاک به داخل موتور و یا استفاده ی مداوم در حالت کیپ بودن فیلتر، پاکت و شلنگ می افتد.

گاهی نیز به دلیل خرابی برد الکترونیک، ولوم دستگاه از کار می افتد و روی حالت مینیمم ثابت می ماند. بعد از بررسی فیلترها و پاکت و اتصالات اگر مشکل مکش برطرف نشد، ایراد از برد الکترونیک یا موتور جاروبرقی می باشد و می بایست دستگاه توسط متخصص تعمیر جاروبرقی بوش بازدید شود.

سروصدای زیاد جاروبرقی آبسال

 گاهی ممکن است حین استفاده از جاروبرقی ، متوجه ی صدای ناهنجار و غیرعادی موتور جاروبرقی شوید. به طور کلی در اکثر مواقع صدای زیاد جاروبرقی مربوط به آسیب دیدن موتور می باشد.عواملی که باعث خرابی و به صدا افتادن موتور می شوند عبارت اند از:

  • کشیدن آب و مایعات با جاروبرقی
  • پر شدن پاکت یا پاره شدن آن
  • استفاده از جاروبرقی بدون پاکت
  • مسدود بودن فیلتر های ورودی و خروجی
  • گیر کردن آشغال در لوله و اتصالات و مسدود کردن آن ها

اگر متوجه صدای زیاد جاروبرقی آبسال شدید، برای بررسی پروانه و بلبرینگ ها به هیچ عنوان قسمت موتور را دستکاری نکنید. برای رفع صدای ناهنجار بهتر است از متخصصان تعمیرات جاروبرقی بوش در منزل  یا مرکز تعمیرات جاروبرقی آبسال در تهران و سایر نقاط کمک بخواهید. هنگامی که شما به دستکاری قسمت های حساس جاروبرقی می پردازید ناخواسته باعث می شوید برای جاروبرقی شما مشکلات بزرگ تر و غیر قابل حل پیش بیاید. در نتیجه هزینه های تعمیر نیز افزایش می یابد.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

هنگامی که شما مشغول جاروکردن منزل و یا محلی می باشید به صورت ناخودآگاه جاروبرقی شما خاموش می شود. شما دوباره دکمه ی روشن را فشار می دهید تا جاروبرقی روشن شود اما این اتفاق نمی افتد.

اولین دلیل احتمالی خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی می تواند سوختن موتور جاروبرقی می باشد. ابتدا بهتر است سیم و دوشاخه جاروبرقی مورد بررسی قرار بگیرد، که ممکن است در آن قطعی ایجاد شده باشد.

گاهی ممکن است برق محیط قطع شده باشد و پریز برق مورد استفاده، برق نداشته باشد. اگر مشکل در سیم نبود، علاوه بر احتمال سوختن موتور، امکان خرابی سیم جمع کن و برد الکترونیک نیز وجود دارد.

برای تشخیص این مشکل بهتر است شما از متخصصان تعمیر جاروبرقی آبسال در تهران و یا مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در محل کمک بخواهید تا مشکل را بررسی و به تعمیرات جاروبرقی در منزل شما بپردازند.

جاروبرقی آبسال روشن نمی شود

زمانی که تصمیم به نظافت منزل و روشن کردن جاروبرقی دارید، اگر با فشار دادن دکمه ی پاور متوجه شدید که جاروبرقی روشن نمی شود، ابتدا پریز برق و دوشاخه را چک کنید. ممکن است برق ساختمان یا پریز مورد نظر قطع شده باشد. اگر مشکل از برق ورودی نبود، دلایل متعددی برای این ایراد وجود دارد. عیب یابی خاموش بودن جاروبرقی بوش نیازمند باز شدن جاروبرقی و بررسی همه ی قطعات داخلی جاروبرقی می باشد. اینکار حتما باید توسط تکنسین متخصص تعمیر جاروبرقی بوش انجام گیرد.

جاروبرقی سامسونگ روشن نمی شود

از جمله دلایل فنی که باعث روشن نشدن جاروبرقی آبسال می شود عبارت اند از:

خرابی موتور؛ شامل سوختن کامل موتور یا بخشی از سیم پیچی، خرابی کلکتور، خرابی ذغال ها و …
خرابی برد الکترونیک
مشکل در سیم جمع کن؛ شامل خرابی پلاتین ها، شکستن پایه، خرابی کابل و …

جاروبرقی بوش داغ می کند

داغ شدن موتور جاروبرقی آبسال تا میزانی طبیعی است. اما اگر حرارت تولید شده بیش از حد طبیعی باشد، احتمال وجود مشکل در موتور جاروبرقی وجود دارد. در برخی شرایط کاربران از جاروبرقی آبسال بیشتر از توان نرمال انتظار دارند و گردوخاک های ساختمانی و یا آشغال های خیس را نیز با جاروبرقی مکش می کنند، که باعث می شود موتور بیش از اندازه داغ شود. برخی از افراد برای تماس تلفنی و یا برای انجام کارهای متفرقه هنگام جاروکشیدن منزل، جاروبرقی را روشن میگذارند. اگر مدت زمان روشن ماندن جاروبرقی بیش از اندازه باشد باعث نیم سوز شدن موتور نیز می شود.

متخصصان تعمیرات جاروبرقی آبسال در محل گاهی نیز داغ شدن جاروبرقی را به دلیل کثیف بودن فیلتر جاروبرقی می دانند. شما می توانید با بررسی فیلتر جاروبرقی و رفع کثیفی مشکل داغ شدن را حل کنید. همچنین پر بودن پاکت جاروبرقی باعث مسدود شدن مسیر ورودی هوا به موتور می شود و این داغ شدن موتور را به دنبال دارد.

در صورتی که در این حالت از جاروبرقی استفاده ی مکرر شود موتور جاروبرقی آسیب جدی می بیند. برای تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی باید با متخصصان تعمیرات جاروبرقی آبسال در تهران و یا مرکز تعمیرات جاروبرقی آبسال در محل تماس بگیرید تا مشکل جاروبرقی شما را حل کنند.

جاروبرقی بوش بوی سوختگی می دهد

ممکن است هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه بوی بد سوختگی شوید و بعضا یک دود بد بو از جاروبرقی شما خارج شود. دلیل اصلی و رایج این ایراد خرابی موتور جاروبرقی می باشد. در این حالت به محض متوجه شدن بوی سوختگی جاروبرقی را بلافاصله خاموش کنید و از استفاده ی مجدد بپرهیزید. اگر به موقع متوجه ی این موضوع شوید، احتمال اینکه موتور جاروبرقی تعمیر شود وجود دارد و شاید نیازی به تعویض آن نباشد. اما اگر به صورت مکرر در این حالت از جاروبرقی استفاده کنید آسیب جدی به موتور وارد می شود و می بایست حتما تعویض شود.

کارشناسان تعمیر جاروبرقی آبسال دلیل اصلی این ایراد را ورود آب و مایعات به داخل موتور، مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی و پر بودن پاکت جاروبرقی می دانند. در برخی موارد مشتریان به دلیل جمع آوری گرد و خاک ساختمانی با جاروبرقی این اتفاق را رقم می زنند. متخصصان تعمیرات جاروبرقی جهت تعمیرات جاروبرقی در منزل به محل مورد نظر مراجعه کرده و تا جایی که بتوانند به تعمیر جاروبرقی در محل می پردازند و در صورتی که مشکل جدی باشد آن را مراکز تعمیراتی ارجاع می دهند و ظرف مدت ۲۴ ساعت مشکل جاروبرقی را برطرف می کنند.

عدم چرخش برس جاروبرقی

گاهی برای جاروبرقی شما پیش می آید که برس داخلی جاروبرقی نچرخد و این باعث می شود موتور جاروبرقی برای جمع کردن آشغال های روی سطح، انرژی بیش از حد معمول صرف کند.

شما می توانید برای حل این مشکل خودتان به تعمیر جاروبرقی بپردازید. برای این کار با استفاده از قیچی و یا چاقو می توانید پرزهای گیر کرده روی برس را جدا کنید تا برس به راحتی به چرخش خود ادامه دهد. برای جدا کردن برس هم بهتر است پیچ های پایینی را آزاد کنید تا راحت تر به تمیز کردن برس بپردازید.

سیم جمع کن جاروبرقی آبسال خراب است

اگر سیم جاروبرقی جمع نمی شود، سیم به صورت کامل بیرون نمی آید یا در حین کارکردن خودبه خود جمع می شود، مشکل از خرابی سیم جمع کن می باشد. سیم جمع کن جاروبرقی آبسال مکانیزم نسبتا پیچیده ای دارد و شامل فنر، ترمز، قرقره، شفت و پایه می باشد. در صورت بروز این مشکل متخصصان مرکز تعمیرات بوش، برای کاهش هزینه ها، تا جایی که ممکن است سعی در تعمیر قطعات معیوب سیم جمع کن دارند. از جمله تعمیراتی که در کارگاه تعمیر جاروبرقی آبسال انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شارژ فنر سیم جمع کن و تعویض فنر
  • تعمیر یا تعویض ترمز سیم جمع کن
  • جوشکاری پلاستیک شفت سیم جمع کن
  • تعمیر یا تعویض  پایه سیم جمع کن
  • تعمیر یا تعویض قرقره
  • بازسازی و تعویض پلاتین های سیم جمع کن
  • تعمیر یا تعویض پدال سیم جمع کن

معمولا در اثر استفاده ی نامناسب از سیم جمع کن توسط کاربران سیم جمع کن خراب می شود. مثلا بیرون کشیدن کابل تا انتها از جمله مواردی است که باعث ایجاد خرابی در سیم جمع کن می شود. بهتر است که نیم متر انتهای کابل با استفاده از چسب های رنگی علامت گذاری شود تا حین بیرون کشیدن کابل مراقب باشید که بیشتر از آن کابل را نکشید.

تعمیر جاروبرقی آبسال در محل

نمايندگی تعميرات جاروبرقی آبسال در محل ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت از شبانه روز را آماده هستند تا به مشکلات شما عزيزان رسيدگی کنند.
همچنين بهتر است بدانيد جارو برقی های خانگی آبسال تحمل مکش گرد و خاک ساختمانی را ندارند و فقط برای مصارف خانگی توليد شده اند.
با مکش گرد و خاک ساختمانی غبار های ريز به فيلتر و موتور جاروبرقی آسيب می رساند و جاروبرقی را در مدت کم از کار می اندازد. بهتر است برای اين کار ها از جاروبرقی های مخصوص اين کار استفاده شود.

سوالات رايج در رابطه با تعميرات جاروبرقي آبسال

  1. دليل اينکه موتور جاروبرقی آبسال يکسره شده چيست؟
  2. متخصصان نمايندگی تعميرات جاروبرقی آبسال علت يکسره شدن موتور جاروبرقی بوش را عدم سرويس و بررسی ديمر می دانند.

بهتر است در حين استفاده از جاروبرقی آبسال در مدت زمان کوتاه از ديمر در درجه ی آخر استفاده کنيد. رعايت اين مورد طول عمر جاروبرقی را نيز بيشتر مي کند.

  1. قطعات جاروبرقي شامل چند قسمت مي باشد؟
  2. بهتر است بدانيد قطعات جاروبرقي به ۳ دسته تقسيم مي شود که شامل قطعات الکترونيکي، قطعات مکانيکي و قطعات مصرفي. بهتر است براي تعميرات قطعات الکترونيکي و مکانيکي از متخصصان مربوطه کمک بخواهيد. ولي برخي از قطعات مصرفي را به راحتي خودتان مي توانيد تعويض و يا تعمير کنيد.
  3. اجزاي موتور جاروبرقي چند قسمت مي باشد؟
  4. موتور مهم ترين قسمت جاروبرقي مي باشد که در صورت بروز مشکل در اين قسمت جاروبرقي دچار مشکل هاي بزرگتر مي شود. اجزاي موتور جاروبرقي شامل کلکتور، پروانه، زغال، بلبرينگ و بالشتک مي باشد. بهتر است بدانيد مشکل در اين قسمت ها باعث خرابي هاي سخت و گاهي جبران ناپذير مي باشد.
  5. آيا مي توان از کيسه ي کاغذي دوبار استفاده کرد؟
  6. متخصصان نمايندگي تعميرات جاروبرقي بوش به شما توصيه مي کنند که هيچ گاه از کيسه هاي کاغذي دوبار استفاده نکنيد زيرا منافذ اين کيسه ها طوري طراحي شده است که فقط يکبار شرايط مکش با قدرت بالا را دارد و بار دوم به دليل پر شدن منافذ قدرت مکش جاروبرقي بوش پايين مي آيد و عملکرد جاروبرقي را پايين مي آورد.
  7. دليل اينکه از جاروبرقي آبسال بوي سوختگي مي آيد چيست؟
  8. متخصصان نمايندگي تعمير جاروبرقي آبسال علت بوي سوختگي جاروبرقي را عدم رسيدگي به بلبرينگ جارو مي دانند. در نظر داشته باشيد که با سرويس ساليانه شما مي توانيد تمامي اسن مشکلات را پشت سر بگذاريد.

علت ديگر آن سوختگي موتور جاروبرقي آبسال مي باشد. علت ديگر اين بو در اثر انسداد لوله و خرابي تسمه صورت مي گيرد که بوي لاستيک سوخته مي دهد. گاهي خرابي کاکتر نيز باعث سوختگي موتور و ايجاد بوي سوختگي مي شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *