تعمیر یخچال فریزر آبسال

یخچال آبسال مانند تمام محصولات تولیدی این برند دارای طرف‌داران زیادی در جهان است. زمانی که بحث خرید یخچال می‌شود، یکی از اولین گزینه‌های اکثر افراد یخچال و فریزر آبسال است که اتفاقا در مدل‌های مختلفی تولید شده است. به همین منظور تعمیر یخچال آبسال نیز می‌تواند دغدغه افراد باشد.

برند آبسال میان تولید کنندگان لوازم خانگی جزو برندهای محبوب، باکیفیت و پرطرف‌دار است. محصولات این برند از جمله یخچال و فریزر آن، دارای کیفیت و طول عمر بالایی است. با وجود تمام این موارد باز هم ممکن است یخچال شما دچار مشکل‌های مختلفی شود و احتیاج به تعمیر داشته باشد. این مشکلات ممکن است بر اثر استفاده نادرست یا طولانی مدت از یخچال رخ دهد. در چنین شرایطی باید بدون تردید و خیلی سریع برای تعمیر یخچال آبسال خود اقدام کنید.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

نکته مهمی که در تعمیر یخچال آبسال وجود دارد این است که کار را به فردی متخصص و باتجربه بسپارید. مراکز و فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که به اسم تعمیر انواع مختلف یخچال و فریزی فعالیت می‌کنند. به همین دلیل است که به شدت باید هنگام مراجعه به تعمیرگاه مورد نظر از اعتبار و تخصصی بودن آن اطمینان حاصل کنید. ضمن اینکه مراجعه به نمایندگی‌های مجاز و معتبر امتیازهای ویژه‌ای به شما اختصاص می‌دهد.

یخچال و فریزرهای آبسال انواع مختلفی دارد. با توجه به قطعات استفاده شده در بدنه این یخچال‌ها، تعمیر آن‌ها معمولا به تخصص و مهارت خاصی نیاز دارد. تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای که در نمایندگی‌های تعمیر یخچال آبسال مشغول هستند به کمک دانش و تجربه خوبی که دارند می‌توانند این یخچال‌ها را عیب یابی کنند و سپس به کمک تجهیزات کاملی که در اختیار دارند تعمیر کنند.

نمایندگی یخچال آبسال

سیستم کار یک یخچال از دور ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. اما همین سادگی در برخی مواقع ممکن است کار دستتان بدهد. در واقع همین سادگی ظاهری در سیستم کاری یخچال است که دلیل بسیاری از اشکالات احتمالی را برای افراد نامشخص می‌کند. یک تعمیرکار خوب می‌تواند از این سادگی گذر کند و با نفوذ به قسمت‌های پیچیده آن، مشکل اصلی یخچال را شناسایی کند. با تشخیص منبع و دلیل مشکل ایجاد شده، نیمی از راه تعمیر را طی کرده‌اید. در این صورت تنها با در اختیار داشتن قطعات و تجهیزات کافی می‌توان مشکل پیش آمده را رفع کرد.

تمام این مواردی که تا کنون به آن اشاره کردیم، تنها زمانی اثربخش هستند که توسط یک فرد متخصص انجام شوند. نمایندگی یخچال آبسال تمام خدمات لازم در راستای تعمیر یخچال و فریزر را انجام می‌دهد. پس در چنین شرایطی کافی است به یک نمایندگی مراجعه کنید.

یخچالی که در منزل شما قرار دارد ممکن است مشکلات مختلفی مثل خنک نبودن فضای داخل یخچال، صدای زیاد، تمام شدن گاز یخچال، باز ماندن و چفت نشدن درب یخچال و … را تجربه کند. در صورت مواجهه با هر کدام از این موارد، باید با یک نمایندگی تعمیر یخچال آبسال تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

اکثر مدل‌های جدید یخچال و فریزر آبسال به سیستم عیب یابی هوشمند مجهز هستند. به این صورت که در صورت بروز هر مشکلی در سیستم یخچال، کد مربوط به آن مشکل روی صفحه نمایش یخچال نمایش داده می‌شود. این موضوع کار تعمیر یخچال آبسال را راحت‌تر و سریع‌تر کرده است.

نمایندگی یخچال آبسال از این قابلیت استفاده کرده و یخچال شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر می‌کند. ضمن اینکه می‌توانید از کیفیت و اصالت قطعات استفاده شده در حین تعمیر نیز مطمئن باشید.

ویژگی تعمیرگاه یخچال آبسال

  • تعمیر یخچال آبسال در منزل شما
  • نظارت کامل شما بر تعمیر دستگاه در حین کار تکنیسین
  • تکنیسین های آموزش دیده و حرفه ای و متخصص تعمیر یخچال آبسال
  • استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات اورجینال آبسال
  • ارسال  تکنیسین در سریع ترین زمان ممکن

قطعات یخچال آبسال

یخچال آبسال در بازار لوازم خانگی جزو پرفروش‌ترین محصولات است. بنابراین کاملا طبیعی است که نمونه‌های فیک و تقلبی قطعات اصلی آن در بازار به شدت زیاد باشد. اگر با قطعات و جزئیات این یخچال‌ها آشنا باشید، زمانی که یخچال شما دچار خرابی و مشکل شد می‌توانید در کمال خونسردی و اطمینان برای تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. به طور کلی اصلی‌ترین قطعات یخچال آبسال شامل موارد زیر می‌شود:

  • کمپرسور یا همان موتور یخچال
  • ترموستات
  • سنسور یخچال
  • ترمودیسک
  • تایمر یخچال
  • ترموفیوز
  • برد الکترونیکی یخچال
  • فن
  • رله اورلود یخچال

سرویس یخچال فریزر آبسال در محل

سرویس یخچال فریزر آبسال در محل یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمات نمایندگی یخچال‌های بوش است. فرض کنید که یخچال شما به هر دلیل دچار خرابی شده است. در چنین شرایطی بهتر است در اسرع وقت برای تعمیر آن اقدام کنید. زیرا نه تنها ممکن است قطعه آسیب دیده در یخچال به سایر قطعات دیگر نیز آسیب وارد کند، بلکه تمام مواد غذایی که درون یخچال قرار دارند نیز در معرض فاسد شدن هستند. بنابراین بهتر است از سریع‌ترین راه برای تعمیر دستگاه خود استفاده کنید. سرویس یخچال آبسال در محل سریع‌ترین و عاقلانه‌ترین راه برای این شرایط است.

سرویس یخچال فریزر سامسونگ در محل

خدمات تعمیر یخچال آبسال در منزل شامل چه مواردی است؟

یخچال فریزر آبسال شما از هر مدلی که باشد، امکان تعمیر آن در منزل وجود دارد. فقط کافی است به نمایندگی معتبر بوش مراجعه کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که تعمیر یخچال در منزل شامل خدماتی مثل عیب یابی دستگاه، تعمیر قطعه آسیب دیده، تعویض قطعه آسیب دیده در صورت نیاز و سرویس کامل دستگاه می‌شود.

ضمن اینکه بابت تعمیرات انجام شده و قطعات عوض شده ضمانت نامه‌ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این صورت شما نسبت به اصولی بودن فرایند تعمیر یخچال آبسال خود و اورجینال بودن قطعات استفاده شده در آن مطمئن خواهید شد. خبره‌ترین و ماهرترین کارشناسان و تکنسین‌ها در تمام نمایندگی‌های یخچال آبسال در حال فعالیت هستند. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید فرایند تعمیر یخچال بوش خود را به آنان بسپارید.

مشکلات رایج یخچال آبسال

میزان و نحوه استفاده افراد مختلف از لوازم خانگی کاملا متفاوت است. مشکلات احتمالی یخچال سامسونگ تا حد زیادی به میزان و نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد. برای مثال افرادی که عادت به باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال دارند، پس از مدتی ممکن است شاهد افزایش دما در یخچال خود باشند. همچنین هزاران مشکل و خرابی دیگر وجود دارد که هر کدام دلیل خاص خود را دارد. در ادامه به برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که در انواع یخچال آبسال مشاهده شده است اشاره خواهیم کرد.

گرم شدن و افزایش دمای بیش از حد بدنه یخچال

بسیاری از تماس‌هایی که در راستای تعمیر یخچال آبسال با نمایندگی‌های مجاز آن گرفته می‌شود، مربوط به گرم شدن بدنه یخچال است. بسیاری از افراد با مشاهده این موضوع احساس ترس می‌کنند و فکر می‌کنند که دستگاهشان در حال خراب شدن است. اما خوب است بدانید که مشکل کاملا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی ندارد. معمولا دلیل این افزایش دما، حرکت گاز و گردش آن در قسمت‌‌های مختلف لوله‌های پخش شده در بدنه دستگاه است. اما در نهایت می‌توانید با نمایندگی معتبر یخچال آبسال تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان آن استفاده کنید.

برفک زدن

اکثر یخچال‌های مدرن و جدید آبسال، دستگاه‌های نوفراست هستند. بنابراین به هیچ عنوان بدون دلیل برفک نمی‌زنند. در صورتی که شاهد برفک زدن یخچال خود بودید باید مطمئن باشید که یک جای کار می‌لنگد و به عبارتی در قسمتی از سیستم یخچال اشکالی به وجود آمده است. حال این مشکل ممکن است دلایل متعددی داشته باشد:

  • خراب شدن، پوسیدگی و پارگی پلاستیک درب یخچال
  • خرابی ترموستات
  • قرار گرفتن در فضاهای گرم
  • باز و بسته شدن زیاد و بیش از حد درب یخچال
  • نزدیکی بیش از حد یخچال به دیوار و عدم رعایت فاصله مناسب
  • قرار دادن غذاهای بسیار داغ داخل یخچال

خرابی و پوسیدگی لاستیک درب یخچال

اگر دقت کرده باشید، دور درب یخچال بوش یک نوار پلاستیکی قرار گرفته است که دلیل اصلی چفت شدن و محکم بسته شدن آن است. در واقع این نوار از نفوذ هوای بیرون یخچال به آن و خروج هوای داخل یخچال به محیط بیرون جلوگیری می‌کند. در این صورت ممکن است فشار زیادی به یخچال وارد شود و در برخی مواقع خرابی سایر قطعات دستگاه را نیز به همراه دارد؛ بنابراین خرابی و پوسیدگی این نوار، شاید در نگاه اول خیلی موضوع مهمی به نظر نرسد. اما اگر به موقع و درست به آن رسیدگی نشود، ممکن است مشکلات پیچیده‌تر زیادی را به همراه خود داشته باشد.

خاموش نشدن یخچال

اکثر یخچال‌های مدرن بوش جزو یخچال‌های اتوماتیک هستند. زمانی که این حالت اتوماتیک بودن از کار بیفتد و یخچال خاموش نشود به اصطلاح می‌گویند یخچال به طور یکسره در حال کار کردن است. این مشکل دلایل مختلف زیادی مثل خرابی برد الکترونیکی، خرابی سنسور دما، خرابی فن یخچال، نشت گاز، خرابی یکی از قطعات دیفراست، خرابی موتور یخچال و … خواهد داشت. وظیفه یک تکنسین خوب و زبده هنگام تعمیر یخچال آبسال این است که دلیل اصلی آن را تشخیص داده و در راستای حل آن اقدام کند.

چشمک زدن چراغ دمای یخچال دو قلو آبسال

یکی از موردهای رایجی که معمولا در یخچال‌های دوقلوی آبسال رخ می‌دهد، روشن خاموش شدن و چشمک زدن چراغ دما در نمایشگر آن‌ها است. این اتفاق مشکل خیلی نگران کننده‌ای نیست؛ اما بهتر است برای جلوگیری از وخیم شدن اوضاع سریعا به آن رسیدگی شود. دلایل مختلفی مثل افزایش و افت دمای ناگهانی یخچال، خرابی سنسور یخچال، عدم وجود سرما در محیط داخلی یخچال و… برای این مشکل وجود دارد.

در چنین شرایطی شما ابتدا باید میزان سردی فضای داخل یخچال را بررسی کنید و در صورت بالا یا پایین بودن غیر معمولی آن، دمای یخچال را تنظیم کنید. در صورت حل نشدن، ممکن است اشکال از خرابی سنسور یخچال یا قطعات دیفراست آن باشد که وظیفه بررسی این موارد بر عهده تعمیرکاران و تکنسین‌های زبده فعال در نمایندگی یخچال آبسال است.

شارژ گاز و تعمیر یخچال آبسال

یکی از موارد متعددی که افراد نیاز به تعمیرکار یخچال پیدا می‌کنند، مربوط به شارژ گاز یخچال و فریزر است. داخل موتور یخچال‌ها گاز مخصوصی به نام مبرد سرد کننده وجود دارد که وظیفه سرد کردن فضای داخل یخچال را بر عهده دارد. این گاز در دو نوع کلی R134 و R600 وجود دارد. این دو نوع گاز تفاوت‌های زیادی در کارایی دارند و در همین راستا گاز R600 مرغوب‌تر بوده و از کیفیت بیشتری برخوردار است. ضمن اینکه در اکثر یخچال‌های مدرن آبسال از همین گاز استفاده شده است.

تشخیص این که گاز موتور چه زمان و از چه نوع گازی باید شارژ شود کاملا بر عهده تکنسین‌ها و تعمیرکاران یخچال آبسال است. معمولا به کمک فشارسنج گاز موتور را بررسی می‌کنند. در واقع در صورت مشاهده افت فشار اقدام به شارژ آن می‌کنند. نکته مهمی که وجود دارد این است که شارژ گاز موتور یخچال جزو تعمیراتی است که امکان انجام آن در منزل وجود دارد و نیازمند طی کردن مراحل سخت و پیچیده‌ای نیست.

سؤالات متداول

هزینه تعمیر یخچال آبسال چقدر است؟

هزینه تعمیر یخچال آبسال تا حد زیادی به مشکل پیش آمده و نوع دستگاه شما بستگی دارد. برای مثال تعمیر یخچال‌های مدرن و جدید بوش نسبتا هزینه بیشتری دارد. یا در شرایطی که نیاز به تعویض یک قطعه خاص باشد ممکن است هزینه تعمیر آن تا حد زیادی تغییر کند.

تعمیر یخچال آبسال چقدر زمان می‌برد؟

تکنسین‌های حرفه‌ای فعال در نمایندگی‌های مجاز یخچال آبسال یا شرکت مدرن تکنیک با تجربه بالای خود مرحله عیب یابی دستگاه را با سرعت زیاد انجام می‌دهند. اکثر مشکلات احتمالی امکان حل شدن در محل و در زمان کوتاه را دارند. برای مشکلات پیچیده‌تر دستگاه باید منتقل شود و این موضوع کمی زمان تعمیر را زیاد خواهد کرد.

آیا از قطعات اصل در تعمیر یخچال استفاده می‌شود؟

تمام قطعاتی که حین تعمیر یخچال آبسال توسط تکنسین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، قطعاتی اورجینال و اصل هستند. ضمن اینکه ضمانت نامه و گارانتی آن‌ها نیز برای اطمینان خاطر بیشتر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *